Les biblioteques de la UAB estem immerses en un procés de canvi del sistema informàtic que gestiona el catàleg. Això vol dir que cal migrar totes les dades dels documents (llibres, revistes, cds, etc.) de les nostres col·leccions (+1 M) i també les dades dels nostres usuaris (50.000 aprox.). Igualment cal migrar la informació de les transaccions del préstec.

Ja fa uns mesos que tot l’equip del Servei de Biblioteques estem treballant per mirar de fer la migració tan ràpida i tan acurada com sigui possible, parametritzant el nou sistema, netejant d’inconsistències la vella base de dades i fent proves de càrrega. I ara s’acosta el moment decisiu que tindrà lloc entre el 4 i el 9 de juny.

Mentrestant tenim un calendari d’actuacions que afecten als usuaris del préstec directament i que es concreten d’aquesta manera:

A partir del 28 d’abril: la data de retorn dels documents és el 25 de juny.

A partir de l’1 de maig i fins el 9 de juny: no es poden fer reserves.

A partir del 22 de maig i fins el 3 de juny: s’amplia el nombre de documents en préstec:

  • Estudiants de 1r i 2n cicles: fins a 10 documents
  • Estudiants de 3r cicle: fins a 15 documents
  • Professors: fins a 40 documents

Del 4 al 9 de juny: es tanca el préstec a tots els efectes.

Com veieu el procés us causarà inevitablement tot un seguit de molèsties per les quals us demanem disculpes i comprensió. Esperem que les millores que incorporarà el nou sistema us puguin compensar d’alguna manera.