L’últim número de MK Marketing+Ventas dedica moltes de les seves pàgines al màrketing experiencial. En diversos articles agrupats en un dossier, parlen de “l’efecte  wow” (l’experiència singular que farà tornar al client), del “visual merchandising” (o com la intensitat de la llum, el color, el so… afecten a la percepció del client sobre el preu dels productes)
Propossen un exemple d’empresa que triomfa sense publicitat gràcies al màrketing experiencial, la cadena Starbucks. També ens expliquen els principis de l’ergonomia visual, o com ha de ser un establiment per tal que els missatges que rep el visitant es tradueixin en vendes. Acaben amb “Siete consejos para diferenciarse. Del simple servicio a la experiencia memorable”, títol que resumeix perfectament el contingut de l’article.
Si t’ocupes de temes relacionats amb el màrketing, aquesta revista et pot ser molt útil. I si no és aquest el teu cas, pots descubrir de quina manera tracten d’atreure la teva atenció i incidir sobre les teves preferències. Tambè útil, oi?

Consulta la revista fent click aquí